loading...
****Bia2******
افشین جون بازدید : 42 چهارشنبه 05 اسفند 1388 نظرات (0)
 

 

 

دوستت دارم........

به خدا دوستت دارم.....چرا به من توجه نمیکنی .....ببین بزار یه چیزی بهت بگم حالا که نمیگی منو دوست داری؟ من میشینم به پات تا زمان مرگم .....

من به چه زبونی بهت بگم دوستت دارم چرا باور نمیکنی تو.....

میخوام قلبم و جسمم مال تو باشه . نمیخوام کسی دیگه بدون تو بیاد تو قلبم

یا   تو  ....................................................یا  هیچکس

من میمیرم بدون تو

زندگی بدون تو برام هیچ معنی نداره ......پس به دادم برس تا زندگی با تو برام خوش باشه

خوب من کلی حرف دارم که بهت بزنم ولی نمیدونم چطور ؟؟؟؟.......فقط اینو بدن زندگی بدون تو برای من مثل یخی میمونه که هیچ وقت آب نمیشه ...


حالا منو دوست داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میخوای با من زندگی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


من منتظرتم تا زمان مرگم.............

دوستت دارم .............M

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 570